Änglavakt .

Det blev tidig morgon idag tyvärr . På tisdagar annars så brukar ja ju kunna sova till 10.15 men idag ska ja till min moster o fixa håret innan ja dra till skolan och har styrketräning i en av studierna . Kan ju inte säga att ja e jätte taggad på det och det va hårt att gå upp i morse men det blir nytt friskt hår i alla fall att vara glad över .

Jag hade i alla fall änglavakt inatt , det är säkert ja lovar . Det kändes så mysigt . Jag var lite ängslig över ngt när jag gick o la mej o kände mej ledsen o orolig men ja vet inte vrf . kan väl vara för att jag var jätte trött oxå vem vet . Men då i alla fall så kommer min hund in och sätter sej nedanför min säng så ja kan klappa honom . Sen la han sej där och sov bredvid mej hela natten .
Då kan ja lova att jag älskade min hund . Han brukar aldrig sova hos mej och då menar ja aldrig så det kändes så speciellt att han gjorde det just när ja inte mådde bra . Han var min lilla ängel i natt som vakade över mej =)

Men men , efter en utvilad natt så ska ja gå och borsta mina tänder och sätta i gummisnoddarna som ja glömde igår kväll (aj aj aj ) sen bär det av till bussen till uppsala och till salongen .

uppdatering senare .

xoxo / lollo .


Inte världens bästa bild men den visar i alla fall hur mkt jag egentligen älskar min hund utan att veta om det =)
Brasse . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback