coke is dead .

Känns så skönt att vara tillbaka . 

Min helg har varit underbar . vad mer kan man begära av 3 härliga vänner . Fredagen var nice och den spenderade vi hos Sanna o kollade på film tsm med alexander och jesper .

Dagens aktiviteter medförde ett avsnitt av Heros i morse , (som sanna o alexander somnade till) och sen fixa sej för att dra in till uppsala och äta . tyvärr så åkte Jesper hem vid den tiden så det var synd .
Men vi andra knalla runt på stadens gator och lät tiden flyta förbi medans vi väntade på att klockan skulle bli sex så vi kunde gå på bio och se Mirrors .
Väl inne på bion trodde ja vid ett flertal tillfällen att jag skulle skita på mej för det var så jävla läskig . Klart en av dom läskigaste hitills . men fan vad bra dne var . Tobbe du missade verkligen ngt haha .
Min hand var hårt klistrad i Sannas vid ett flertal tillfällen .
Efter det blev det slappa sönder hemma hos Sanna och sen hämtade mina päron upp mej .

Så hur sammanfattar man en helg som denna ? Ass nice !

xoxo / lollo .


  

       
   
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback