Crazy Train .

Fett skönt att bara får slänga sej i sängen nu efter en lång dag i skolan .
Bara pluggis ämen idag . Fösrt på morgonen hade vi matte , sen engelska och svenska .
Engelskan måste nog fan vara den lektion som är mest boring fan . + att jag hatar jenny .

Men men . Fick beröm på min svnska lektion idag igen för att han tyckte mitt refaerat var så bra . tack så mkt tänkte jag då hah . Börjar fan komma bra överens med den där staffan  .

Nu sitter jag hemma hos jeppe och ska väl slänga igång en film eller ngt annat o ba slappa .
sen blir det ut o träffa malin =) .

Vill tack min bästa vän joppe för en skit mysig kväll igår . love u <3<3

xoxo / lollo .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback