i've been burning in water

Min kropp värker och värker ..  Jag vette fan vad som har hänt men men i morse när ja vakna , vilket var alldeles för sent , så fick ja kramper i benen o mina benfästen värker så mkt att jag inte vet vad jag ska ta mej till .
Hoppas att det går över i alla fall .

På tal om sova , så lyckades jag försova mej idag .. skulle upp vid typ 11 men vaknade när johanna smsade mej vilket var vid 12.50 aj aj aj .. Men gud vad ja har sovit bra ;) haha . Och jag hade en mysig kväll med hyffsat bra filmer o en mysig famn att ligga i .

I morron blir det upp tidigt för att åka med mamma till enköping . Har ett efterlängtat möte med cissi på BUP i morron bitti . Så det blir tyvärr lite sent till första lektionen men då har ja en timme på mej att läsa på bussen eller sova om ja känner för det .

Nu ska ja i alla fall kolla klart på Desperate Housewives med la familja .

xoxo / lollo .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback