Jag ser det snöa .

Jo , jag satt vid köksbordet o kka när ja ser hur det börjar snöa .. Första snön ! Och av ngn konstig anledning så kändes det kul . ja gillar ju inte vinter o snö så mkt så att jag blev helt enkelt överlycklig över det var lite svårt att förstå .

Idag i alla fall är min moster här och hjälper till med alla förberedelser inför festen i morron . o det är sjukt mkt att göra kan ja lova . det är ett under att ja ens kan sätta mej här en stund . men men .
Senare ikväll smiter jag o min mamma upp till ateljén för att testa klänningarna . hoppas att det blir bra nu då . men det tror ja att det blir . Tim är sjukt duktig på att sy verkligen + att han är jävligt dyr men det är det värt fan ..

xoxo / lollo .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback