kiss me good night

Mamma lyckas ju " alltid " på mornarna ..
Hon skulle väcka mej kvart över sju men nej i stället kommer hon in kvart över 6 . Konstigt nog så blev jag inte ens arg , jag som alltid blir det när nån förstör min skönhetssömn ..
+ att jag vaknade i natt typ halv 3 av att jag fick ett sms (mkt låg signal så ja fattar inte hur ja lyckats vakna dock . ) Så självklart blir ja nyfiken o måste kolla o då va det från Poja som bara helt plötsligt skrev att han bara ville säga god natt sötis .
Jag ba ; ehh ja god natt gubben o tänkte varför skriva det så här sent haha . men men , snällt o gulligt i alla fall .

Men men , pigg är jag nu i alla fall , inte som igår då mina ögon var helt uppsvullna för att jag var så jävla trött . Höll på att somna på genomgången i tryckteknik och det var ett under att jag ens klarade skriva provet utan att falla ihop över bänken . Lollo klarar allt hon . 
Så jag har till och med lyckats trycka i mej chili con carne till frulle hahah .

Nu ska ja bara vänta på att min pappa ska komma hem från jobbet en snabbis för att sen kunna köra mej till bussen . Palla moppe hehe .

xoxo / lollo .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback