" Som ett hjärta på msn du vet . "

Äntligen hemma ! 
Lång skoldag , känns det som i alla fall . Trött o hungrig är jag nu i alla fall .
Matte , som är mitt favvis ämne , var första lektionen o gick väl ganska bra ändå . Mkt prat bara men det är trevligt det med . Men under datakunskapen så kände ja hur min ork rasade samman o ja orkade nästan inget alls .
Så nu är det härligt att vara hemma o inne i ett varmt hus .

Den resterande dagen består av massa pluggande . I morron ska mitt referat i svenskan vara inlämnat o en hel del andra saker . Känns som om det blir till att stenhård plugga hela helgen så kommer inte ha tid med att sova ens en gång typ . Fan ! Lollo o alla hennes måsten . Men utan dessa måsten hade mitt liv varit ett kaos tror jag ...

Men nus ka ja ner o ta lite o stoppa i magen sen ska ja nog börja med ett varmt bad eller en härlig dusch , sen är det plugga för fullt !

xoxo / lollo .

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Du vet att du har ett helt lov att plugga på annars va? :P


2008-10-23 | 18:03:49
URL: http://snaadrsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback