When u gave me that kiss , there was someting that went ohhh

Jag fattar inte att man kan vara så fucking jävla trött som jag är just nu . Fredagens uppe sittar kväll har gjort sej påmind jo visst .  Klockorna ställs tillbaka idag i alla fall så det betyder 1 timmes extra söndag haha .

Idag ska vi gratts min söta lilla kusin som fyller 1 år idag . Grattis Rasmus !  Sen bir det iväg till den stora staden o dansa .
Ngt är seriöst fel med mej , ja känner mej aldrig taggad på att dansa längre .. kankse för att det är på en söndag jag vet inte . men ja vill inte i alla fall . det e boring . ! Men betalat har man ju gjort så då e det ba att palla sej dit helt enkelt .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback