Make it two?

Shit, gårdagen var Crazy! Men dock på ett bra sätt.
Känns skönt att vi ligger bra till i planeringen när det gäller eventbyrån i skolan. För er som inte vet det så har jag, Sanna, Angelica och Josefin börjat på något som heter eventbyrå som vi alla i Expo 1:an ska göra. Det är som ett event företag kan man säga. Spotlight heter vårat lilla företag. Så som sagt skönt att ligga bra till, vill ju inte bli utkastad från min linje lixom.

Sedan drog vi fyra bruds ner på stan och satte oss med en fika på storkisch där jag träffade Nias - evigheter sen <3. Efter fett mycket strul så drog vi i alla fall till en liten lägenhet vid de fyra mackarna och gjorde massa bus ^^ Känns så skönt att ha den klar. Blir en till det här året skulle jag tippa på. När har jag inte bestämt än ;)

Nu ska jag gå och smörja in mig lite i guess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback