Sista helgen i April

Känns konstigt att det snart är valborg. Tänk vad fort allting gått. Sista helgen i april var denna helg som var super.
Fredagen spenderades hemma hos Caroline på Verkstadsvägen med härliga vänner och en del dricka. Dunder!
Lördagen spenderades på Kålmärden tsm med mina tre mammor och Michelle. Dock var både jag och Michelle trötta som fan sen kvällen innan men vi hade sjukt kul i alla fall och ett mycket bra väder. Tyvärr hade men ju glömt kameror hemma så inga bilder alls!
Igår var jag bara hemma och vilade upp mej vilket inte gav resultat för idag ligger jag hemma och är sjuk =( men det e så det e ibland.

Ljumsken mår bra och ser mycket fin ut måste jag erkänna och jag är fortfarande nöjd.
Snart Valborg och då drar man hem till Caroline och ska grilla med henne och Tobias bland annat. Blir lyckat hoppas jag. Klart det blir.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback