Trust in what you can't get

Dagen har varit lång även fast multimedian på morgonen är borttagen, vilket jag jublade högt för.
Händelserik och rolig har den också varit, men det bästa måste nog ändå vara att det har varit ett underbart väder.
We love it @ GUC's framsida.

Efter skolan bar det till Enköping för en tripp i solariet. Azad ville gärna haka på så jag mötte honom på free sun. Väl där hade han tagit med tvål och handduk så jag kunde tvätta bort sminket och när det var gjort la jag i mina 60 kr i 4 och 5 (dubbelsolariet) men nej då skulle inte han sola helt plötsligt för han hade ju redan duschat! Suck tänkte jag och lyckades ju inte få honom att ändra sej heller så han satt på stolen och drack sin smoothie medans jag låg och solade med det andra lysnade oxå. Aja, så nu e han skyldig mig en solning haha. Men känns så fruktansvärt ovärt att lägga 60 kr på att sola 20 minuter när jag annars solar 40 minuter för den summan. Men men, blir sola på Söndag också och sen bjuder Azad mej på en solning nån gång nästa veckan så dags att sluta klaga ändå.


Kusinerna Elin och Fanny, och Moster Annika har kommit över på besök från Länna (vilket gjorde att min mamma glömde bort mig och det e inte första gånggen det händer) för att sova över här och i morgon bär det av till Den Stora Staden - Stockholm!

Måste ha med mej kameran så jag kan fota mina underbara kussar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback