A drop in the ocean

Nu är ja så trött på detta regnande. Det har bara regnat två dagar dock.. but still! Var är min underbara sommarvärme ( ? sry fia men jag e inte bra på stavning)
Bara det är varmt på min födelsedag så går det an. Kom på idag att det inte är så långt kvar faktiskt och det glädjer mig. För precis som Sofia sa, att hennes födelsedag är ett teckan på att nu e det vår så är min ett tecken på att nu fan är det sommar så av med brallorna och släng dej i poolen.


Inte riktigt en sån bild som får en på bästa humöret!
Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha här var vi rakt på sak. Minns när vi hittade mask i din pool :D


2009-05-06 | 10:44:09
URL: http://hoelmein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback