All about my days

Ännu en helg har gått och dagarna fram till skolavslutningen bara minskar. Helgen har varit skit rolig och fullspäckad.
I fredags hängde jag med Sofia och drog tillsammans ner till Caroline och umgicks med ett glatt gäng.
På lördagen drog jag, Mona och Alfons till Sala och hälsade på Carina för att kolla in valparna. Mona ska ju införskaffa sej en ny sötnos vid namnet Milou. Jag dog när jag såg alla valparna för finns det något sötare?!
Sedan tog jag och Martin en bilfärd ut till Jumkil för att hälsa på Adrian. Satt och kollade på Kejsarens nya stil och spelade massa kort, en underbart härlig kväll måste jag säga.
På natten drog jag, Josefin och Sanna till Årsta hem till Nisses kompis och hade chillkväll. O det var en jävla irreterande "kung" den där Nisse. Det blev sänggång tidigt för min del (eller ja, tidigare än alla andra i alla fall) för jag kände mej helt slut. 
Söndagen förde med sig en dag i Allianshallen med ExpoTjejerna på kattutställning. Gudomliga katter samt cpfula kattjävlar. Haha. Josefin lyckades till och med få ett ragg där - OMG! 

Ja en helt dunder helg! Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback