Ex1B in a mission @ Ikea

Idag kan man säga att vi invigde nya Ikea. Jag har i alla fall inte varit där sen dom gjorde om (och knappt innan det heller) Angelica hade dock varit där dagen de öppnade men det skiter vi i nu. Idag var vi där på mission med nya Expo klassen. Trodde dock att det skulle vara mkt mkt större.. eller nej bara mkt större. Så kan ärligt säga att jag blev lite besviken. Men det var nice ändå fan.

Det blev sedan mission för ExpoTjejerna ner till stan där ngr av oss skulle ha en chailatte så vi satte oss på coffehouse by george ett tag och där lyckades Angelica få mej att köpa en jävla kladdkaka. Fan oxå. Jag som skulle bli nyttig nu ett tag. Men hennes såg så god ut så kunde inte hålla mej borta. Kan säga att den här fagen har varit sinnessjuk. Vi har varit med om allt i dag fan och vi har skrattat så tårarna har runnit.

Jag lyckas skämma ut mej lite inför Leon på coffehouse, 2 blatte killar hoppar fram framför mej och skriker "det är ju du" helt utan att veta vem fan jag va visade det sej, mötte Wille och Lillis på max, sprang på Anton och Emil vid emobryggan o ja jag kan hålla på ett tag till med roliga händelser asså.
Vi är klockrena!

Så för att summera dagen så har jag haft en så sjukt bra dag och det behövde jag verkligen efter denna extremt långa mörka period i mitt lilla liv. Glömde dock bort att gå på den där jävla IT-stugan idag, har ju fan IG varning i Multimedia bara för att jag inte är klar med hemsidan även fast jag har gjort allt annat den här terminen. Blir så galet arg! Äh får ragga upp nån snygging i FR1MU klasserna och se om nån av dom vill hjälpa mej.

Asså hej långt inlägg det blev. Eller nej det kanske det inte blev btw. Skit samma! Nu är jag så jävla trött att jag börkar gråta snart och det vore ju synd med ett sånt slut på en sån här bra dag tycker jag. Men ryggen har börkat säga ifrån på allvar nu. Kan inte påstå att den gillade att vara på stan så länge idag. Har en sån rygg som jag måste vila varje dag annars känns det som att den ska gå sönder (inte för att den gör det men det e ju inte så skönt). Så ja, god natt folket.

Klart slut! ;)



 
Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Finns ju världens sexigaste i FR2MU så.. han tar vi. Och tack för idag :)


2009-05-14 | 00:02:58
URL: http://snaadrsn.blogg.se/
Postat av: louise

haha jo men vänta det gör det va ;) du kan ju ta han i alla fall haha!


2009-05-14 | 12:59:12
URL: http://wrejqt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback