Skål

Ja dags att summera valborg då kanske.
Ett ord bara; Dunder!

Sov över hos Caroline onsdag till torsdag så hon sminkade och fixade mitt hår inför dagen. Sen drog jag och Tobias tillsammans ner till bussen och träffade på Sanna, Josefin och Caroline S för att gemensamt åka in till Uppsala. Bussarna var dock så jävla fulla (och det var ju inte bara bussarna som var det (; haha) så inte en jävlen kom på. Sannas Mamma ringde Micke så han körde in oss till stande. Tur vi hade!
I Uppsala träffade vi på Bjk bor och anra trevliga människor för att sedan åka tillbaka hem till Caroline och ha en jävligt mysigt kväll. Uppskattat!
Alla söta bilder från Carolines fest har tyvärr inte nått min dator än men när de gör det så laddas de oxå upp.



Ett härligt gäng på väg till Uppsala

Sötnosarna Sanna och Tobias

Cute.

"VI ÄLSKAR MICKE!!"

Jag och min älsklade Tobias, nog fan var det trång i bilen haha.


Fredag var bakis dag, dock inte så mkt för min del som det brukarvara och det var ju skönt men man hade ju inte så mycket till ork i alla fall.
Lördag var ju som vanligt Robinson dag så Stephanie kom över och åt tacos och kollade på det med oss. Flummiga brudar! Hade skit kul. Och idag blir det Uppsala med Matirn så det blir skoj =) hoppas det fina vädret håller i sig hela dagen dårå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback